Vermoeidheid in het najaar 2017-09-29T15:32:34+00:00

Vermoeidheid in het najaar

Het najaar is weer begonnen! De dagen worden korter, de temperatuur daalt en het zonlicht wordt minder.

Begin oktober en soms zelfs al eind september worden de ochtenden frisser, beginnen de eerste blaadjes al van de bomen te vallen en worden de dagen korter. Er zijn gelukkig manieren om de donkere maanden met meer energie door te komen, bijvoorbeeld een gezond voedingspatroon, genoeg bewegen en voldoende slaap. Er zijn ook verschillende vitaminen die ondersteunen bij de vermindering van vermoeidheid.

Stoffen:

Vitamine B2 (Riboflavine) ondersteunt de vermindering van vermoeidheid en moeheid.

Vitamine B3 (Niacine) helpt om vermoeidheid en moeheid te verminderen.

Vitamine B5 (Pantotheenzuur) draagt bij aan extra energie bij vermoeidheid/moeheid.

Vitamine B6 is goed bij vermoeidheid en moeheid.

Vitamine B11 (folaat) kan het gebrek aan energie helpen verminderen.

Vitamine B12 helpt om vermoeidheid en moeheid te verminderen.

Vitamine C draagt bij aan extra energie bij vermoeidheid en moeheid.

Meest verkocht

Andere gerelateerde producten:

Producten voorschrijven
Patiënt gegevens invullen
Back Producten voorschrijven